Polgármester: Egriné Ambrus Andrea
Ügyfélfogadási ideje: hétfő: 8.00-12.00, páratlan hét csütörtök: 14.00-16.00
Telefon: 25/509-570, 30/638-4249
Email: polgarmester@szabadegyhaza.hu
Jegyző: Nagy András Botond
Ügyfélfogadási ideje: kedd: 13-16 óra, csütörtök: 8-12 óra
Telefon: 25/509-570, 509-560, 509-561 (14-es mellék), fax: 25/509-571
Email: jegyzo@szabadegyhaza.hu
Ügyintézők:
Horváthné Sellei Zsuzsanna igazgatási és adóügyi előadó
- adóhatóságokkal, illetékhatósággal kapcsolatos feladatok
- vámigazgatással, jövedékekkel kapcsolatos feladatok
- idegen helyről kimutatott tartozások nyilvántartása, beszedése, elszámolása
- helyi adók előírásával, nyilvántartásával, beszedésével kapcsolatos ügyek, feladatok
- hátralékok nyilvántartása, beszedése
- gépjárműadó előírásával, nyilvántartásával, beszedésével, elszámolásával kapcsolatos ügyek, feladatok
- adó- és értékbizonyítványok kiállítása
- hagyatéki eljárással kapcsolatos feladatok
- környezettanulmányok készítése
- polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásával kapcsolatos feladatok,
- állampolgársági ügyek, eljárások,
- hatósági bizonyítványok
- közfoglalkoztatással kapcsolatos feladatok Ügyfélfogadási ideje:Hétfő, szerda, péntek: 8.00-12.00
Kedd, csütörtök: 8.00-12.00, 13.00-16.00Telefon: 25/509-570, 509-560, 509-561 (16-os mellék), fax: 25/509-571, mobil: 30/638-4248
Email: igazgatas@szabadegyhaza.hu, ado[kukac]szabadegyhaza.hu
Szaniszló Jennifer szociális előadó
- szociális törvényben és egyéb szociális jogszabályokban rögzített támogatásokkal kapcsolatos feladatok,
- gyermekvédelmi jogszabályokban meghatározott feladatok (rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, hátrányos helyzet, halmozottan hátrányos helyzet),
- önkormányzati hatáskörbe tartozó segélyekkel kapcsolatos feladatok (lakásfenntartási támogatás, átmeneti segély, rendkívüli települési támogatás)
- szociális nyilvántartások, adatbázisok naprakész vezetése,
Ügyfélfogadási ideje:
Minden nap: 8.00-12.00
Kedd: 8.00-12.00, 13.00-16.00
Telefon: 25/509-570, 509-560, 509-561 (18-as mellék), fax: 25/509-571, mobil: 30/660-0156
Email: szocialis@szabadegyhaza.hu
Pénzügyi csoport
Borza András pénzügyi csoportvezető
Telefon: 25/509-570, 509-560, 509-561 (12-es mellék)
Email: borza.andras@szabadegyhaza.hu
Szajkó Attiláné gazdálkodási előadó, főkönyvi könyvelő
- A képviselő-testület intézményei gazdálkodásának ellenőrzése,
- költségvetés, költségvetési beszámoló összeállítása,
- leltározási, selejtezési ütemterv készítése, azokban részvétel,
- kontírozás, főkönyvi könyvelés, havi zárás, év végi zárás,
- értesítés esetén számla kibocsátása,
- társadalombiztosítás (egészségbiztosítás) elszámolása, a finanszírozáshoz adatszolgáltatás teljesítése,
- havi pénzforgalmi jelentés,
- beruházási, energia-felhasználási statisztikai jelentés,
- tárgyi eszközök, készletek nyilvántartása,
- ÁFA-analitika vezetése, elszámolás,
- részesedések, értékpapírok nyilvántartása,
- munkavédelmi és tűzvédelmi szabályzatból adódó feladatok
Email: szajkone.olga@szabadegyhaza.hu
Telefon: 25/509-570, 509-560, 509-561 (12-es mellék)
Szabó Gabriella gazdálkodási előadó, pénztáros
- Cafeteriával kapcsolatos feladatok,
- ingatlanvagyon-kataszter kezelése,
- házipénztárak kezelése, pénztárjelentések, pénztárzárás, házipénztár ellenőrzése,
- munkabérek, ellátások kifizetése,
- analitikus könyvelés,
- bélyegzők nyilvántartása,
- pénzellátási ütemterv, likviditási terv készítése,
- szigorú számadási nyomtatványok nyilvántartása,
- pénzügyi nyilvántartások,
- közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés,
- támogatások elszámolása, visszaigénylése, kifizetése,
- rendszeres és eseti utalások végzése, rendszeres utalások nyilvántartása, követelések nyilvántartása,
- szállítók analitikus nyilvántartása,
- számlák felülvizsgálata,
- havi létszámjelentés, bér- és bérjellegű kifizetések, szabadságok jelentése,
- munkavédelmi feladatok,
Pénztári Nyitva tartás:
Kedd: 13.00-16.00
Szerda: 8.00-12.00
Csütörtök: 8.00-16.00
Telefon: 25/509-570, 509-560, 509-561 (15-ös mellék)
Email: szabo.gabriella@szabadegyhaza.hu
Ügyfélszolgálat: Szakmány Szilvia
- Iktatás, ügyiratkezelés, titkos ügyiratkezelés, selejtezés,
- postázás, érkeztetés
- gépelési feladatok, sokszorosítás,
- titkos ügykezeléssel kapcsolatos teendők,
- hirdetmények, kifüggesztések hivatali hirdetőtáblán elhelyezése, levétele
- külterületi földek haszonbérbe adása, vétele
- nyomtatványok, kérelem nyomtatványok kihelyezése
- talált tárgyak őrzésével kapcsolatos feladatok,
- méhek nyilvántartásával kapcsolatos feladatok,
- ebnyilvántartással kapcsolatos feladatok,
- robbanóanyaggal kapcsolatos feladatok
- munkaszerződések, kinevezések, átsorolások elkészítése,
- igazolások kiadása,közszolgálati alapnyilvántartás vezetése
- anyakönyvi igazgatással, anyakönyvi eseményekkel kapcsolatos ügyek, feladatok,
Telefon: 25/509-570, fax: 25/509-571 (11-es mellék)
Email: hivatal@szabadegyhaza.hu
Hivatalsegéd: Pintérné Semsei Edina
- A hivatal épületének, helyiségeinek napi takarítása, tisztán tartása, kéthavonta történő nagytakarítás,
- a hivatali épület utcai járdájának tisztán tartása, síkosság elleni mentesítés,
- a hivatalos leveleknek az egész község területén történő kézbesítése, különös tekintettel a tértivevényes levelek kézbesítési szabályaira
- települési hirdetőtáblák kezelése, rendben tartása, hirdetmények elhelyezése.
-
Polgármesteri tájékozt...
Polgármesteri tájékoztató a 2021. évi költségvetésről és egyéb aktuális információk
-
Koronavírus elleni olt...
Szabadegyházán is megkezdődött a koronavírus elleni oltás!
-
Helyi vállalkozások hi...
A 2021. évben a helyi vállalkozók/vállalkozások számára ingyenes hirdetési lehetőséget biztosítunk a Szabad1Lapban!