Szabadegyháza
A Szabadegyházai Polgármesteri Hivatal vezetői, ügyintézői ügyfélfogadása

Polgármester: Egriné Ambrus Andrea

Ügyfélfogadási ideje: hétfő: 8.00-12.00, páratlan hét csütörtök: 14.00-16.00
Telefon: 25/509-570, 30/638-4249
Email: polgarmester@szabadegyhaza.hu

Jegyző: Nagy András Botond

Ügyfélfogadási ideje: kedd: 13-16 óra, csütörtök: 8-12 óra
Telefon: 25/509-570, 509-560, 509-561 (14-es mellék), fax: 25/509-571
Email: jegyzo@szabadegyhaza.hu

Ügyintézők:

Gódány Zoltán adóügyi előadó

  • adóhatóságokkal, illetékhatósággal kapcsolatos feladatok
  • vámigazgatással, jövedékekkel kapcsolatos feladatok
  • idegen helyről kimutatott tartozások nyilvántartása, beszedése, elszámolása
  • helyi adók előírásával, nyilvántartásával, beszedésével kapcsolatos ügyek, feladatok
  • hátralékok nyilvántartása, beszedése
  • gépjárműadó előírásával, nyilvántartásával, beszedésével, elszámolásával kapcsolatos ügyek, feladatok
  • adó- és értékbizonyítványok kiállítása

Ügyfélfogadási ideje:

Hétfő, szerda, péntek: 8.00-12.0
Kedd, csütörtök: 8.00-12.00, 13.00-16.00
Telefon: 25/509-570, 509-560, 509-561 (17-es mellék), fax: 25/509-571, mobil: 30/638-4248
Email: godany.zoltan@szabadegyhaza.hu

Tóth Péterné szociális előadó

  • szociális törvényben és egyéb szociális jogszabályokban rögzített támogatásokkal kapcsolatos feladatok,
  • gyermekvédelmi jogszabályokban meghatározott feladatok (rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, hátrányos helyzet, halmozottan hátrányos helyzet),
  • önkormányzati hatáskörbe tartozó segélyekkel kapcsolatos feladatok (lakásfenntartási támogatás, átmeneti segély, rendkívüli települési támogatás)
  • szociális nyilvántartások, adatbázisok naprakész vezetése,

Ügyfélfogadási ideje:

Hétfő, szerda, péntek: 8.00-12.00
Kedd, csütörtök: 8.00-12.00, 13.00-16.00

Telefon: 25/509-570, 509-560, 509-561 (18-as mellék), fax: 25/509-571, mobil: 30/660-0156
Email: tothne.szilvi@szabadegyhaza.hu

Horváthné Sellei Zsuzsanna igazgatási előadó

  • hagyatéki eljárással kapcsolatos feladatok
  • környezettanulmányok készítése
  • menekültekkel, menedékjoggal és az ideiglenes menedéket élvezőkkel kapcsolatos ügyek, feladatok,
  • polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásával kapcsolatos feladatok,
  • állampolgársági ügyek, eljárások,
  • hatósági bizonyítványok
  • ipari igazgatással kapcsolatos ügyek, feladatok
  • kereskedelmi igazgatással kapcsolatos ügyek, feladatok
  • közfoglalkoztatással kapcsolatos feladatok

Ügyfélfogadási ideje:

Hétfő, szerda, péntek: 8.00-12.00
Kedd, csütörtök: 8.00-12.00, 13.00-16.00

Telefon: 25/509-570, 509-560, 509-561 (16-os mellék), fax: 25/509-571, mobil: 30/638-4248
Email: igazgatas@szabadegyhaza.hu

Pénzügyi csoport:

Borza András pénzügyi csoportvezető

Telefon: 25/509-570, 509-560, 509-561 (12-es mellék)

Email: borza.andras@szabadegyhaza.hu

Szajkó Attiláné gazdálkodási előadó, főkönyvi könyvelő

  • A képviselő-testület intézményei gazdálkodásának ellenőrzése,
  • költségvetés, költségvetési beszámoló összeállítása,
  • leltározási, selejtezési ütemterv készítése, azokban részvétel,
  • kontírozás, főkönyvi könyvelés, havi zárás, év végi zárás,
  • értesítés esetén számla kibocsátása,
  • társadalombiztosítás (egészségbiztosítás) elszámolása, a finanszírozáshoz adatszolgáltatás teljesítése,
  • havi pénzforgalmi jelentés,
  • beruházási, energia-felhasználási statisztikai jelentés,
  • tárgyi eszközök, készletek nyilvántartása,
  • ÁFA-analitika vezetése, elszámolás,
  • részesedések, értékpapírok nyilvántartása,
  • munkavédelmi és tűzvédelmi szabályzatból adódó feladatok

Email: szajkone.olga@szabadegyhaza.hu

Telefon: 25/509-570, 509-560, 509-561 (12-es mellék)

Szabó Gabriella gazdálkodási előadó, pénztáros

  • Cafeteriával kapcsolatos feladatok,
  • ingatlanvagyon-kataszter kezelése,
  • házipénztárak kezelése, pénztárjelentések, pénztárzárás, házipénztár ellenőrzése,
  • munkabérek, ellátások kifizetése,
  • analitikus könyvelés,
  • bélyegzők nyilvántartása,
  • pénzellátási ütemterv, likviditási terv készítése,
  • szigorú számadási nyomtatványok nyilvántartása,
  • pénzügyi nyilvántartások,
  • közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés,
  • támogatások elszámolása, visszaigénylése, kifizetése,
  • rendszeres és eseti utalások végzése, rendszeres utalások nyilvántartása, követelések nyilvántartása,
  • szállítók analitikus nyilvántartása,
  • számlák felülvizsgálata,
  • havi létszámjelentés, bér- és bérjellegű kifizetések, szabadságok jelentése,
  • munkavédelmi feladatok,

Pénztári Nyitva tartás:

Kedd: 13.00-16.00
Szerda: 8.00-12.00
Csütörtök: 8.00-16.00

Telefon: 25/509-570, 509-560, 509-561 (15-ös mellék)
Email: szabo.gabriella@szabadegyhaza.hu

Ügyfélszolgálat: Szakmány Szilvia

  • Iktatás, ügyiratkezelés, titkos ügyiratkezelés, selejtezés,
  • postázás, érkeztetés
  • gépelési feladatok, sokszorosítás,
  • titkos ügykezeléssel kapcsolatos teendők,
  • hirdetmények, kifüggesztések hivatali hirdetőtáblán elhelyezése, levétele
  • külterületi földek haszonbérbe adása, vétele
  • nyomtatványok, kérelem nyomtatványok kihelyezése
  • talált tárgyak őrzésével kapcsolatos feladatok,
  • méhek nyilvántartásával kapcsolatos feladatok,
  • ebnyilvántartással kapcsolatos feladatok,
  • robbanóanyaggal kapcsolatos feladatok
  • munkaszerződések, kinevezések, átsorolások elkészítése,
  • igazolások kiadása,közszolgálati alapnyilvántartás vezetése
  • anyakönyvi igazgatással, anyakönyvi eseményekkel kapcsolatos ügyek, feladatok,

Telefon: 25/509-570, fax: 25/509-571 (11-es mellék)
Email: hivatal@szabadegyhaza.hu

Hivatalsegéd: Pintérné Semsei Edina

  • A hivatal épületének, helyiségeinek napi takarítása, tisztán tartása, kéthavonta történő nagytakarítás,
  • a hivatali épület utcai járdájának tisztán tartása, síkosság elleni mentesítés,
  • a hivatalos leveleknek az egész község területén történő kézbesítése, különös tekintettel a tértivevényes levelek kézbesítési szabályaira
  • települési hirdetőtáblák kezelése, rendben tartása, hirdetmények elhelyezése.